Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Fred en Lies - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Fred en Lies - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Blijf op de hoogte en volg Fred en Lies

13 Januari 2014 | Hong Kong, Hong Kong

Hooiiiii Hong Kong it is...
De verveling is toegeslagen dus bij deze weer een update.

De vliegreis is goed verlopen en ging sneller voorbij dan gedacht.
We hebben 12uur lang films gekeken, gegeten, wijn gedronken en geprobeerd het ons confortabel te maken. Dit laatste was niet gemakkelijk! We verheugen ons daarom ook nu al op de volgende vlucht van 11uur lang...(NOT).

Nu ons nog maar even 8 uur vermaken op Hong Kong AirPort.

Jullie horen ons weer als we EIN-DE-LIJK in NZ zijn.
Groetjes ons.

• 13 Januari 2014 - 02:59

Pa:

Fijn dat jullie in hk zijn en een goede vlucht hebben gehad. Nu helaas wachten. Groetjes pa.

• 13 Januari 2014 - 08:51

Mam:

hoi meiden
    goed om wat van jullie te horen, na een bewogen afscheid
    op schiphol.
    jammer dat jullie zo lang moeten wachten in hongkong.
    terwijl ik dit schrijf zijn jullie al op weg naar nieuw zeeland.
    hoop dan snel weer van je te horen.
    liefs mam xx

• 13 Januari 2014 - 19:53

Cokkie:

ha meiden, leuk al die berichten.
    Wij hebben nog staan zwaaien op Schiphol naar jullie vliegtuig, maar jullie zwaaide niet terug dat was jammer hahaha.
    hoeveel films gekeken of nu echt moe en slapen in vliegtuig.
    We horen snel van jullie.
    kusjes hvj cokkie

• 15 Januari 2014 - 23:05

Nancy:

Hey girls!

Gelukkig dat jullie goed aangekomen zijn, maar er een onvergetelijke trip van, maar dat zal met jullie goed komen, hahhaha!

Tot horens ;) blijf jullie volgen

Greetz

• 17 Januari 2014 - 11:56

Einar Been:

Vrijdag 17/01/14
    Hoi Dames, went het links rijden al? Hoorde zonet dat het in Z. Australie rond de 45 graden is. Bosbranden dus! Gelukkig zitten jullie wat temperatuur betreft beter. Al Maori's ontmoet, de originele bewoners van NZ?
    Nou schijnt het zo te zijn dat de Maori's het NZlandse volk dat er al eerder woonde hebben verjaagd. Dus wie er nu de 1ste bevolkingsgroep was in NZ blijft een beetje duister. In AUS is dat anders. Dat zijn de Aboriginals.

Heb het geweldig leukkkkkkkkkkkkk.

Kus. Einar.

• 20 Januari 2014 - 19:14

Patty:

Stoer hoor Fred, ik hoorde het gisteren van Cok.
    Echt supergaaf!!!!!! Het het goed en heel veel plezier.

Kus, Patty