Ik wil op reis maar met wie....?? - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Fred en Lies - WaarBenJij.nu Ik wil op reis maar met wie....?? - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Fred en Lies - WaarBenJij.nu

Ik wil op reis maar met wie....??

Door: Fred en Lies

Blijf op de hoogte en volg Fred en Lies

21 Oktober 2013 | Nederland, Rotterdam

Tsjaaaaaah...

Dan heb je al een jaar of langer in je hoofd dat je wil gaan reizen naar NZ en Australië.
Maar zo stoer als je bent wil je niet alleen.
Dit is het moment, het is nu of nooit. Maar hoe pak je dit aan?

1 oplossing....

Dan maar internet daten!

Lisette had een oproep geplaatst op internet om zo een travelbud te vinden.
Na een paar dramatische reacties kreeg zij een mail van ene Freddie. Goed dat zij erbij had vermeld dat het om een vrouw ging ;).

De eerste date was een feit.
20 september 2013 hadden wij onze eerste date bij Elite in Rotterdam.
Zenuwachtig als we allebei waren en zo niet gewend om te daten met een vrouw, beviel ons dit meteen prima!

Na 30 minuten is besloten dat we samen op reis zouden gaan.
Misschien een beetje naïef, maar na deze 30 minuten weten wij allebei zeker dat dit helemaal goed gaat komen!

Op deze avond hebben we onze interesses gedeeld een zaten we vaak op een lijn.

Maar nu.....
Elkaar leren kennen, de reis boeken, organiseren en een reisblog aanmaken.
Kortom super veel leuke dingen in het vooruitzicht.

Op naar date 2.
Onder het genot van een lekker kopje thee hebben we in Numansdorp de plannen op papier gezet zodat we snel konden gaan boeken. We hebben een afspraak gemaakt bij Kilroy in Utrecht om de reis vast te leggen.

4 oktober was het zo ver! Tijdens date 3 zaten we in Utrecht bij Kilroy om de reis te boeken.
Om 11 uur kwamen we aan en om half 4 in de middag was alles rond.
Onze reis was geboekt; vliegtickets, camper, buspas en 3 dagen een tour in Alice Springs zijn een feit!

Wij vertrekken 12 januari 2014 en zullen 1 maand in NZ verblijven en daarna 2 maanden in Australië rondtrekken. 16 april zullen wij weer in Amsterdam aankomen.

Groetjes Lies & Fred