De voorbereidingen zijn in volle gang! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Fred en Lies - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn in volle gang! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Fred en Lies - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn in volle gang!

Door: Fred en Lies

Blijf op de hoogte en volg Fred en Lies

01 December 2013 | Nederland, Rotterdam

Ja ja.....

Het is alweer 1 december 2013. Het aftellen kan nu ECHT gaan beginnen! (Freddie) Heeft al een afteken- kalender gemaakt in haar keuken... Wat gaat de tijd snel zeg! Elke dag een stapje dichterbij.

Vorige week ben ik (Freddie) bij Lisette haar ouders geweest om kennis te maken. Daarnaast hebben we gezellig gegeten met de vrienden van Lisette. Het voelde als een echte 'eerste date keuring' haha.
Binnenkort ontmoet Lisette ook mijn familie.

Ook kopen we allebei nog een aantal dingen zoals mini's (shampoo, tandpasta etc.) en gaan we na of we alles tot nu toe goed hebben geregeld.

Ik moest vandaag erg lachen. Ik was aan het werk en kreeg van Lisette een Whatsapp bericht met een foto;

Heb net een deel in m'n backpack gedaan... (*&^%^) nu al loodzwaar en dan zit nog niet eens alles er in!
Hahaha!

Lisette gaat voor de eerste keer backpacken... Ik weet nog goed dat mijn eerste jaar backpacken ook even 'wennen' was. Met Annette hebben we de uitspraak: 'Mijn tas is mijn vriend' verzonnen. Deze zin moet je meerdere malen herhalen, zodat je het gaat geloven. Op reis is de tas namelijk soms echt een helllllll!

Maar goed... de eerste maand hebben we een camper tot onze beschikking dus kunnen we de tas lekker laten liggen. haha!

Gelukkig gaat de tijd snel... WANT WIJ HEBBEN ER ZIN IN!

• 03 December 2013 - 21:32

Einar Been:

Erg leuk Fred, de manier waarop je je aan het 'inlopen' bent voor je vakantie. Ik ga
    jullie trip 'volgen'! Kus.

• 11 December 2013 - 19:30

Plona:

Hoi Lies en Fred,

Super dat jullie deze reis gaan maken!! Heel spannend maar wel heel mooi!
    Heel veel geluk en ik ga jullie volgen!

En voorzichtig doen he!

X Mam

• 07 Januari 2014 - 07:17

Nico:

Hallo Fred en Lies
    Wij wensen jullie op de eerste plaats nog een gelukkig voorspoedig maar vooral een gezond 2014. En dat jullie een fantastische reis mogen hebben.
    Knuffel van ons X X X

• 15 Januari 2014 - 16:57

Sjanie Sintmaartensdijk:

Hoi hoi

Zijn jullie al op weg in de camper!!! En hoe is de reis verlopen viel het mee.......of.........???

Lieve groet Sjanie